Industrial District of the Damned
Besætningen undersøger en 120 år gammel bygning i Salt Lake Citys industrikvarter. Lokale virksomhedsejere hævder, at paranormal aktivitet for nylig er steget, efter et indbrud afslørede rester af et mørkt ritual i kælderen.