Goodwin Home Invasion
Aarons far, Don, kalder GAC til sit hjem i Las Vegas for at undersøge truende paranormal aktivitet. Den skræmmende fremtoning af en lille pige og den mørke tilstedeværelse, som en nabo hævder er en heks, har efterladt Don bange for sit liv.