Bloodshed in the Bordello
Besætningen rejser til Globe, AZ, for at undersøge et tidligere bordel, der var en bikube af syndig opførsel i begyndelsen af 1900'erne. To uløste mord og et dødbringende skyderi kan have været drevet af den mørke energi, der omgiver bygningen.