Nightmare in Antelope
Zak og besætningen rejser til Antelope Valley i Sacramento, CA, for at konfrontere en dæmonisk enhed, der river en familie i stykker. Zak mener, at en eksorcisme kan være den eneste måde at redde dem fra de mørke kræfter, der plager deres hjem.