Haunted Hollow Forest
Zak og besætningen undersøger rapporter om en mystisk grå enhed, der hjemsøger et gammelt jordstykke i West Haven, UT. De afdækker overbevisende beviser, der tyder på, at det paranormale væsen stammer fra en shamans forbandelse.