Horror in Biggs
Zak og besætningen undersøger en dæmonisk enhed, der terroriserer en lille by i Californien. Mange lokale tror, at den ondsindede ånd er ansvarlig for en række frygtelige dødsfald, og en eksorcisme kan være den eneste måde at redde deres sjæl på.