Spaciously Confusing
Efter mange års langdistancependling slår et par sig endelig ned i Rehoboth, MA, men indretningen af deres rummelige hjem er fuldstændig forvirrende. Mike skal bringe sammenhængen tilbage i hjemmet, mens Denese skaber et køkken, der er en kok værdig.