My Franken-Kitchen
Et par er for nylig flyttet ind i deres families flergenerationshus, og de har besluttet sig for at renovere. Mike og Denese vil gerne holde de historiske detaljer intakte, mens de skaber en større forvandling med en funktionel, åben grundplan.