A House Divided
Med en voksende familie på to børn og en ny hvalp er et pars hus blevet trangt og trænger til en ombygning. Nu er det op til Mike og Denese at ændre deres hjem for at give dem den plads, de har brug for, sammen med en ny hovedsuite!