The Submarine
Et nyligt pensioneret par er flyttet ind i et hjem, der er fyldt med mærkelige løsninger, inklusiv en anden-etagers tilføjelse, der kvæler første sal. Mike og Denese sørger for at bringe lys tilbage i boligområderne og skabe parrets sidste hjem.