A Crazy Maze
Gennem årene er et pars hjem blevet til en forvirrende labyrint af tilbygninger med seks trapper, syv typer gulve og tre altaner. Mike og Denese ser ud til endelig at få deres hus i topform med en ny designplan, der passer til deres familie.