Stairs to Nowhere
Et par bor i et hus, der var hans ungkarlehybel i 20 år, og det er stadig fuld af vanvittige løsninger, herunder en trappe, der ikke fører nogen steder. Mike og Denese får en udfordring med at skabe et sofistikeret hjem, som begge parter kan lide.