Stækkede vinger
Frank og Lyman svigter Wilhelmina for sidste gang og får frataget deres vinger og bliver erstattet. Vingerne sætter sig fast på Løve og Fugleskræmsel, og Dorothy må rette op på sagerne, så Frank og Lyman kan få deres vinger igen.