Velkommen til Oz, Mitch
Endnu en Kansas-indbygger, Mitch, dukker op i Oz, og Dorothy glæder sig sådan til at vise ham alle Oz' vidundere. Men Oz er måske ikke det helt rigtige sted for den her forsigtigpeter.