Hvem er heksechef?
Nu hvor den onde heks har mistet sine kræfter, sætter hun sin lid til Wilhelmina i håb om at hendes niece kan hjælpe hende med at få sine onde magikræfter tilbage. Imens hjælper Dorothy og vennerne troldmanden med at få styr på sine magiske kræfter.