Den gamle klassiker
Wilhelmina mister midlertidigt sine kræfter, og hun sender Frank og Lyman af sted for at stjæle Dorothys rubinsko i forklædning, men aberne finder ud af man også kan leve sig for meget ind i sin rolle.