Dorothys detektivbureau
Dorothy løser et mysterium for Tumlingene, og inspireret af de hårdkogte detektivfilm hun plejede at se med sin onkel Henry, beslutter hun at forsøge sig som privatdetektiv. Hun lægger ud med at løse alles mysterier over hele Oz.