Flugten fra den anden side af kosmos
Clarence kommer til at ødelægge en spillemaskine, som Jeff er blevet helt besat af. Clarence skaber sin egen version af spillet derhjemme og opfordrer Jeff til at udleve sin fantasi i den virkelige verden via Clarences hjemmelavede baner.