Plantefædre
Da frøken Baker sætter børnene sammen to og to som forældrepar til en lille plante, lærer Clarence og Sumo, hvad det vil sige at være gode forældre. Jeff køber legetøj i stedet for gødning, og Kimby og Chelsea lærer hinanden at kende.