Som brødre vi skændes
Clarence og Sumo er skyld i en strømafbrydelse hjemme hos Sumo, så sammen med Sumos storebror bliver de sendt ud i den hede ørken efter en reservedel til generatoren. Overlever de turen – eller vil Sumos søskendejalousi koge over?