Quizshow
Clarence er ude at handle med sin mor, da han ser Breen skjule sig bag et tøjstativ. De bilder deres mødre ind, at de prøver tøj, men i stedet sniger de sig ud for at finde et lokalt quizshow, som bliver afholdt i Aberdales indkøbscenter.