Frihedskaktussen
Clarence laver en tegneserie til skoleavisen, som bliver en stor succes blandt børnene. Vrede forældre vil sætte en stopper for tegneseriens ,grove, humor, og Clarence må stå på mål for sin kunstneriske vision.