Eventyr i Mardrynien
Clarence læser en bog om et mystisk dyresamfund i skolen, og det inspirerer ham til at samle områdets dyr og skabe sin egen dyreverden for at muntre sin ven Percy op. Men ender Percy mon med at tage legen til yderligheder?