I'm Looking for a New Thing
Emmett og Kiesha udforsker dagen. Tiff åbner sig for Rob. Kevin konfronteres af sine forældre, efter de opdager noget chokerende. Jake og Papas venskab sættes på en prøve. Jada og Darnell lægger planer, mens Douda træffer en stor afgørelse.