Sweet Thing
Valentinsdag medfører uventede forandringer. Trig og Shaad tager i byen, mens Jada og Darnells planer går i vasken. Emmett tager en moden beslutning. Jake og Jemmas dag ender med en tilståelse. Kiesha og Tiff mødes.