Angels
Emmett og Tiff går sammen som deleforældre efter at have fået uventet nyt. Kiesha får råd af sin vejleder. Kevin kæmper med at håndtere både dating og gaming-konkurrencer. Efter en chokerende hændelse må Jemma, Papa og Jake tackle konsekvenserne.