Oh Girl
Emmett har svært ved at være deleforælder. Jake møder en gammel bekendt. Kieshas plan går galt. Tiff og Robs forhold bliver hedt. Kevin får en ny kæreste. Døre lukkes for Papa. Jada afslører en hemmelighed. Trig overvejer at påtage sig en ny rolle.