Bring It On Home To Me
Emmett fortæller sandheden. Darnell og Jada går ud sammen. En vigtig gamingsejr fører Kevins liv i en ny retning. Jemma tager en beslutning. Trig kæmper med at fastholde sit billede af sandheden.