Wilmer Valderrama's Surprise Garage Reno
Wilmer Valderrama giver tilbage til sin tidligere sikkerhedsvagt og bedste ven gennem mere end 20 år. Wilmer slutter sig til Drew og Jonathan Scott for at hjælpe med at forvandle sin vens ufærdige garage til en fabelagtig flexplads og gæstesuite.