Cindy Crawford's Super Remodel
Supermodelikonet Cindy Crawford får hjælp af Jonathan og Drew til at lave en overraskende renovering hos sin bedste ven og personlige træner gennem 17 år. Efter mange års modgang vil Cindy gøre alt for sin veninde med en glamourøs makeover til hjemmet.