Leslie Jordan's Life-Changing Renovation
Komikeren Leslie Jordan vil gerne forære sine bedste venner gennem 40 år med en livsændrende renovering. Leslie forbliver tro mod deres sydvestlige stil og leverer en moderne opfriskning til deres elskede hjem.