Cheryl Hines Gifts a Garage Makeover
Den Emmy-nominerede skuespillerinde Cheryl Hines viser sin taknemmelighed over for sin nære ven gennem næsten 20 år med en renovering. Hun slår sig sammen med Jonathan og Drew for at forvandle en underudnyttet garage til en smuk multifunktions-gæstesuite.