Kate Hudson's Extravagant Backyard Build
Filmstjernen Kate Hudson slår sig sammen med Jonathan og Drew for at give sin kommende svigermor en utrolig makeover i baghaven. Kate tager arbejdstøjet på for at forvandle det kedelige udendørsområde til en luksuriøs oase til afslapning og fest.