Terry Crews' Outdoor Upgrade
Skuespilleren Terry Crews slår sig sammen med Jonathan og Drew for at give sin nære ven og chauffør en fantastisk opgradering til hans hjems baghave. Terry går all in med et stilfuldt udekøkken, spiseplads og førsteklasses udendørs-fitnesscenter.