No More, Part 1
Jim og Jackie har begge svært ved at omstille sig til deres nye omstændigheder. Luke må vælge mellem Jacob og Ruby. Til Alex’ 65-års fødselsdag møder Ally nogen, der får hende til at se Paul i et nyt lys.