No Worries
Ally frygter at miste både job og forstand, da firmaet falder fra hinanden, og hendes hormonbehandling ikke er tilgængelig. Lukes panikanfald gør en ende på Pauls afslappede liv hos Leah, mens en mere og mere isoleret Ava går en kæmpe forandring i møde.