No Failure
Efter Paul tilsyneladende har klinket skårene med Ally, vender hans raseri forværret tilbage, da han indser, at Ava har gjort noget, der kunne ødelægge hendes liv. Luke og Jacob genforenes, men tingene bliver mere og mere komplicerede.