No Comfort
En rygskade medfører, at Paul bliver høj på Leahs forsyninger, da han går på rov i hendes samling af stærke smertestillende midler. Mens Luke og hans far kommer tættere på hinanden, øges afstanden mellem Ally og Ava, og Ally leder efter en syndebuk.