No Show
Paul er knust og tvinges af sin nye chef til at skære i budgetterne. Da Allys forsøg på at imponere fører til ydmygelse, fortæller hun Paul nogle ubehagelige sandheder, mens Jackie indser en skrækkelig ting om en døende ven.