No Direction Home
Luke nægter at bo hos sin far, og Paul bor hos Leah, som har hvedebrødsdage. Ally begynder som enlig forælder at mærke presset, og en foruroligende hændelse i familiens fortid giver overraskende ekko i nutiden.