Når bassen bliver for hård
Ben og Gwen glæder sig til at høre DJ Børste spille koncert på klodens dag i Portland, men koncerten bliver kapret af den lyd-manipulerende skurk Grev Decibel, der bruger lyd som et altødelæggende våben.