Rustbunkekrig
Mens de besøger den historiske by, Oldeville, finder Ben et sjældent Sumo Slammer-kort, men Billy Billion gør nu også krav på kortet. Så Ben skal kæmpe mod Billys højteknologiske droner, som har kapret Rustbunken.