Ben ikke træt
Da Ben og Gwen prøver at holde sig vågne hele natten til Adrenaland kan Ben ikke bruge sine rumvæsenkræfter til at holde sig vågen, men til gengæld skaber hans søvnrumvæseneri den ene katastrofe efter den anden.