Gwen Ben Ben Gwen?
Da Ben blander sig i den onde troldmand, Hex', søgen efter de superstærke, jordomstyrtende Titan-handsker på et loppemarked, skifter han pludselig krop med Gwen, hvilket gør, at han må sætte sig i hendes sted – og hun i hans.