Strid laserkrig
Ben og hans ærkerival Billy Billion mødes til duel og kæmper om adgangen til verdens største laserkrigshal – Laserby. Da Billys robot hær starter et oprør mod deres utilfredse leder, udvikler laserkrigen sig til alvor.