Det indre bæst
Ben, Gwen og Max vender tilbage til Max’ gymnasium og får sig en ubehagelig overraskelse. Det er nemlig lykkedes Dr. Animo at slippe menneskers indre bæst løs og transformere dem til disse farlige dyr – dette gælder også Max’ gamle gymnasiekammerat.