Der er slut mellem Maddes forældre, og til Maddes store frustration vælger hendes mor at flytte ind i Museumshuset. Samtidig forsøger Julie at finde ud af, hvorfor hendes eks, Jon, er blevet inviteret til den årlige Jahn Teigen-fest i stedet for hende.