Julie har fødselsdag, og pigerne forbereder en surprise-fest - en fest, Julie selv er ansvarlig for. Men midt i forberedelserne opdager Anine, at hun er gravid. Og denne gang er det ikke en løgn. Samtidig slutter Ingrid det igen med Jan Markus.