Veninderne Anine, Ingrid, Madeleine og Julie var de bedste årgang-'94-piger i hele Tønsberg. Det er de stadig – for alle de andre har forladt byen. Pigebanden er deres uigennemtrængelige fort, men uden for væggene lurer farlige kræfter.