Pigerne er klar til den årlige bryggefest i Tønsberg. Julie benytter lejligheden til at komme tilbage på datingmarkedet og genoplive et gammelt kaldenavn. Samtidig forsøger Madde at kontrollere Molle, men får uventet konkurrence fra et par Oslo-piger.